פרטים |
תחומי אחריות מרכזיים:
• הובלת תהליך אסטרטגי עירוני בתחום הצמיחה הקהילתית • ניהול פיתוח והובלת מערך השכונות הקהילתיות בעיר אופקים • ניהול מקצועי והכשרה של צוות מערך השכונות הקהילתיות (7-8 עובדים) • יזום שותפויות רב מגזריות וניהול קשרים עם שותפים רלוונטיים ברמה המקומית והארצית - ארגונים, אנשי מקצוע, פילנתרופיה, משרדי ממשל, מגזר עיסקי ועוד • אחריות על תוכנית העבודה בשכונות וברשות בתחום הבינוי הקהילתי • אחריות על מחלקת חברה וקהילה ועל המרכזים הקהילתיים וכל תחום חברתי-קהילתי מתבקש. • גיוס ואיגום משאבים, עבודה מול תורמים והגשת בקשות תמיכה, חלק מצוות פיתוח מודלים וידע בתחום הבינוי הקהילתי ועירוניות ברמה המחוזית • יצירת תהליכי מעקב ובקרה לעמידה ביעדים ובתוכניות העבודה העירונית בתחום הקהילה • ניהול תקציב האגף ומערך השכונות הקהילתיות • עבודה אינטגרטיבית עם מגוון יחידות ודיספלינות שונות הפועלות בעיר ובשכונה (אנשי תכנון ומחקר, כלכלה מקומית וקיימות, אנשי חינוך וחברה, צמיחה דמוגרפית ועוד..) • אחריות כוללת על הפלטפורמה הדיגיטלית העירונית לניהול קהילות בשכונות/ברשות .
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון רלוונטי - חובה. • תואר שני - יתרון. • ניסיון קודם בניהול והנחיית צוותים, בניית תוכנית עבודה וניהול תקציב של מעל 2 מיליון ₪ – חובה • ניסיון בהנחיה והובלת תהליכי בינוי קהילתי – חובה • מחויבות ערכית לפיתוח הנגב והעיר אופקים בפרט • יכולות מנהיגות והובלה, אמונה בכוחה של קהילה, יצירתיות ויכולת יזום ופיתוח מחזון לפעולה • ניסיון מוכח בהנעת תהליכים, פרויקטים, וניהול שותפויות רב מגזריות • בקיאות והיכרות עם עולם הקהילות ועם מודלים שונים לפיתוח קהילתי (קהילות גיאוגרפיות, קהילות לומדות, קהילות ברשת) • ניסיון והיכרות בעבודה עם רשויות מקומיות והובלת תהליכים ברמה העירונית • יכולות ביטוי גבוהות בעל פה ובכתב וכן ניסיון בהגשת בקשות תמיכה • גמישות, דינמיות וניידות
תנאי העסקה:
• העבודה היא בעיר אופקים (פריסה של כלל שכונות העיר) • העבודה בכפיפות למנכ"ל החברה לפנאי וקהילה באופקים ובהתאם לאסטרטגיה שיתווה צוות היגוי צמיחה קהילתית עירונית ברשות.
• 100% משרה
שעות גמישות - נכונות לעבודה בשעות הערב
קורות חיים יש לשלוח למייל עד 4.12.24 בשעה 12:00 נא לציין את שם המשרה בגוף המייל | המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
|